Praha – triedny výlet 9.B

vložené 20. 06. 2022 o 14:27

V dňoch 7. – 9. júna 2022 sme navštívili Prahu. Spolu s pani učiteľkou Mikulcovou a Balajovou sme sa skoro ráno stretli na vlakovej stanici, odkiaľ nás čakala dlhá cesta do hlavného mesta ČR. Ubehla celkom rýchlo a my sme sa nemohli dočkať, ako spoznáme Prahu z každej stránky. Keď sme konečne dorazili, nasledovala prvá cesta metrom. Tú sme úspešne zvládli a mohlo sa ísť ubytovať. V hoteli Olga sme si zložili veci a vyrazili sme spoznávať.

Prvý deň nás čakal výstup na Petřín. Lanovkou sme sa vyviezli až hore, kde sa išlo do zrkadlového bludiska a siene. Bolo zábavné sledovať rôzne verzie nás, v iných podobách. V bludisku sa našťastie nikto nestratil, a tak sme sa mohli vydať na „Petřínskú rozhladnu“. Po náročnom výstupe nás čakal zaslúžený výhľad na Prahu, ktorý bol na nezaplatenie. Po absolvovaní tohto, sme si mysleli, že už pôjdeme naspäť, no pani učiteľky zaujalo Petřínské rozárium", a tak sme chcene-nechcene, hodnú chvíľu pobudli aj tam. V ten deň bola na zozname už len večera v McDonalde a asi hodinový rozchod na Václavskom námestí.

Na ďalší deň sa všetci poriadne naraňajkovali, pretože raňajky boli v cene hotela a vedeli sme, že nasleduje celodenný program. Začali sme na Pražskom hrade, kde sme ako prvú navštívili katedrálu svätého Víta, ktorá nás očarila jej veľkosťou a maľbami na skle. Potom nasledovali rôzne múzeá a ani sme sa nenazdali, bol čas obeda. Zišli sme do centra Zlatou uličkou a išli sa poriadne naobedovať. Po obede naše kroky smerovali do národného múzea. Tam sme si mohli vychutnať expozície: zázraky evolúcie, okná do praveku, sálu minerálov a niektorí z nás uznali, že krajšie múzeum ešte nevideli. Posledná časť dňa bol rozchod na Václavskom námestí.

Posledný deň sme vedeli, že opúšťame Prahu, tak sme rýchlo pokupovali suveníry, nabalili jedlo, aby sme vo vlaku neboli hladní a išli na vlakovú stanicu. Napriek meškaniu vlak prišiel a my sme spokojní a hlavne plní zážitkov išli naspäť domov - do Súče.

Ďakujeme hlavne pani učiteľkám, že sa s nami na tento výlet podujali a na záver by som dodala, že to bolo úžasné zakončenie deviatich rokov na tejto škole.

Aneta Weisová

Učitelské maily

horna súča zelená škola

zelená škola

Copyright © ZŠ s MŠ Michala Rešetku Horná Súča 2012-2022 | Všetky práva vyhradené.